loading...

آموزش اينستاگرام

شرح اينستاگرام

بازدید : 524
11 زمان : 1399:2

براي برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرام هنوز اميد هست!
همان‌طور كه در بالا به آن اشاره كرديم، برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرام ممكن بوده و هنوز اميد به بازپس‌گيري نام كاربري و اطلاعات پيشين وجود دارد. ذكر اين نكته خالي از لطف نيست كه برخي وب‌سايت‌ها اقدام به ارائه روش‌هايي براي بازگرداندن اكانت حذف‌شده مي‌كنند، اما وقتي خود اينستاگرام صريحا به امكان‌پذير نبودن اين موضوع اشاره مي‌كند، چطور چنين كاري ممكن است؟ اگر حساب كاربري خود را پاك كرده‌ايد، از جستجو در گوگل دست برداشته و با خيال تبليغات در اينستاگرام راحت يك حساب جديد بسازيد.
وارد اپليكيشن اينستاگرام شويد

برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرامبه منظور برگرداندن اكانت غير فعال شده تبليغات اينستاگرام اينستاگرام تنها كافي است تا به حساب كاربري خود لاگين كنيد. البته، اين كار گهگاه چالش‌‌برانگيزتر از آن چيزي خواهد بود كه فكرش را مي‌كنيد. اين شبكه اجتماعي در اكثريت مواقع درباره اكانت‌هايي كه مدت زمان زيادي از غير فعال شدن آن‌ها مي‌گذرد، حساسيت به خرج داده و فرآيند را كمي زمان‌بر مي‌كند. در نظر داشته باشيد علاوه بر اپليكيشن موبايل، مي‌توانيد آدرس وب سايت instagram.com را در مرورگر كامپيوتر و يا لپ تاپ خود وارد كرده و عمليات را دنبال كنيد. گفتني است در صورت انتخاب روش اول و غير فعال‌سازي موقت، تبليغات ماهانه در اينستاگرام اينستاگرام حساب شما را تنها براي يك هفته غير فعال مي‌كند.
نام كاربري و رمز عبور خود را وارد كنيد

برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرام 2اگر فرآيند برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرام با وارد كردن اطلاعات حساب موفقيت‌آميز بود، كار تمام است. در اكثر مواقع نياز است تا رمز عبور را يك بار ريست كنيد، چرا كه اغلب در اين مرحله لاگين با خطا روبه‌رو مي‌شود.
از طريق دستگاه‌هاي مختلف لاگين كنيد

برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگراماگر حين ورود به حساب كاربري خود از طريق اپليكيشن موبايل و يا وب سايت به مشكل برخورد كرديد، شات پيج اينستاگرام دستگاه ديگر را انتخاب كنيد. پيشنهاد مي‌شود به منظور برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرام ، ابتدا اپليكيشن را امتحان كرده و سپس از طريق كامپيوتر به سراغ نسخه وب آن برويد. همواره حين برخورد با مشكلاتي از قبيل عدم توانايي براي لاگين‌كردن، ابتدا به‌روز‌رساني برنامه پيشنهاد مي‌شود، چرا كه هرچه نسخه نرم افزار قديمي‌تر باشد، احتمال برخورد با مشكل بيشتر است؛ حتما از آپديت‌بودن اپليكيشن خود اطمينان حاصل كنيد.
رمز عبور خود را ريست كنيد

برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرام 2اگر در حال استفاده از نسخه موبايل هستيد، تبليغات اينستاگرامي گزينه دريافت كمك براي لاگين (Get help signing in) كه در پايين باكس رمز عبور قرار دارد را برگزينيد. اگر در تلاش براي برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرام خود ناموفق بوديد، ناچاريد تا فرآيند تغيير پسورد از طريق اين گزينه را دنبال كنيد. در نظر داشته باشيد اين مراحل براي زماني است كه شخصا حساب كاريري خود را مدت زماني قبل غير فعال كرده و اكنون تصميم داريد تا با دنبال كردن فرآيند برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرام ، آن را پس بگيريد. تحت شرايطي ممكن است خود اينستاگرام حساب شما را معلق كند و با توجه به همين موضوع در مطلبي ديگر به بررسي دلايل اين اتفاق و همچنين روش فعال‌‎سازي مجدد خواهيم پرداخت. همچنين اگر در حال دنبال كردن مراحل از طريق نسخه وب هستيد، تغيير پسورد از طريق انتخاب گزينه مشخص شده در بالا تحت عنوان فراموشي؟ (?Forgot) امكان‌پذير است.
برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرام 2

يكي از روش‌هاي ريست رمز عبور را انتخاب كنيد

برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرام 2برخي از كاربران حين ساخت حساب جديد تنبلي به خرج داده و ايميل و همچنين شماره تماس خود را به درستي وارد نمي‌كنند. همواره مطمئن شويد يك ايميل در دسترس را به عنوان ايميل پيش‌فرض خود انتخاب كرده‌ايد، چرا كه در صورت بروز هرگونه مشكل اعم از تشخيص هك و ديگر موارد، اينستاگرام از طريق اين ايميل با شما در ارتباط خواهد بود. همچنين در نظر داشته باشيد وارد كردن شماره تماس اصلي‌ در پروفايل شبكه‌هاي اجتماعي، هيچ‌گونه دردسري برايتان نخواهد داشت، تبليغ در اينستاگرام پس همين الان از صحت شماره وارد شده در پروفايل خود براي استفاده‌هاي بعدي مطمئن شويد. در برخي شبكه‌هاي اجتماعي همچون فيس بوك تنها مجبوريد تا بعد از واردكردن شماره، آن را از ديد عمومي خارج كنيد.
با وارد كردن نام كاربري و يا ايميل، يك ايميل حاوي لينك ريست‌ پسورد برايتان ارسال خواهد شد. اگر شماره موبايل خود را پيش از اين وارد نكرده باشيد، گزينه ديگري به جز ايميل وجود ندارد، در غير اينصورت با انتخاب گزينه ارسال يك پيامك (Send an SMS) درخواستي مبني بر ارسال پيام كوتاه ثبت خواهيد كرد. در نسخه وب نيز بعد از واردكردن نام كاربري و يا ايميل و سپس پر كردن باكس كد امنيتي (كپچا)، بر روي دكمه ريست پسورد (Reset Password) كليك كنيد. گزينه ديگري نيز با عنوان لاگين با فيس بوك وجود دارد كه استفاده از آن براي برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرام توصيه نمي‌شود.
برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرامبه اپليكيشن پيام رسان و يا ايميل خود سر بزنيد

برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرامبسته به اينكه كدام يك از روش‌هاي بالا را انتخاب كرده‌ايد، يكي از مراحل زير را دنبال كنيد:
ايميل ارسالي از سوي اينستاگرام را باز كرده و لينك مربوطه براي ريست‌كردن رمز عبور را برگزينيد. در پنجره‌اي كه در ادامه روبه‌روي شما باز مي‌شود، رمز عبور جديد را دو بار وارد كرده و سپس آن را تاييد كنيد. بعد از اين كار نياز داريد تا از اينجا نسبت به لاگين‌كردن مجدد اقدام كنيد.
در اپليكيشن پيام رسان نيز منوال به همين صورت است. بر روي لينك ارسالي از سوي اينستاگرام كليك كرده و بعد از انتخاب مرورگر مورد نظر به منظور باز كردن صفحه، رمز عبور جديد خود را وارد كنيد.
چند نكته در اينجا وجود دارد. حتما از چك‌كردن پوشه اسپم ايميل خود مطمئن شويد، چرا كه ممكن است به هر دليل ايميل ارسالي به اين پوشه منتقل شده باشد. بعد از چك‌كردن اين پوشه، دقايقي را تا رسيدن ايميل (يا پيامك) منتظر بمانيد. در حالت كلي فرآيند بازيابي آن‌چنان زمان‌بر نيست، پس در صورت عدم دريافت ايميل (يا پيامك) در عرض چند دقيقه، نسبت به ارسال دوباره درخواست اقدام كنيد.
برگرداندن اكانت غير فعال شده اينستاگرام در اينجا با موفقيت به پايان خواهد رسيد، مگر اينكه خود سرويس به دلايل مختلف حساب شما را بسته باشد. در مطلبي ديگر به بررسي دلايل اين موضوع و روش رفع آن در گجت نيوز خواهيم پرداخت.

https://mobilekomak.com/howto/فعال-سازي-حساب-اينستاگرام-غيرفعال/

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 218
  • بازدید کلی : 2227
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی